Re: DHCP tildeling fejler (was: No Subject)

From: Jakob Breivik Grimstveit (none@jakob--grimstveit.no.lh.bsd-dk.dk)
Date: Mon 14 Jul 2003 - 01:27:35 CEST

Subject: Re: DHCP tildeling fejler (was: No Subject)
From: Jakob Breivik Grimstveit <none@jakob--grimstveit.no.lh.bsd-dk.dk>
To: bsd-dk@BSD-Dk.dk
Date: 14 Jul 2003 01:27:35 +0200

On Sun, 2003-07-13 at 19:41, Anders S. Jensen wrote:

> Hvad siger en 'netstat -rn' ?
> Hvordan ser din /etc/rc.conf ud?
> Hvordan ser din /etc/resolv.conf ud?

OK. No er eg forvirra. Det er altså mi maskin det er snakk om. Og no
virkar ho att. Og eg veit ikkje kva som har skjedd.

Historie: Jobbe vanleg med maskina, køyre ein portupgrade som ikkje har
gått på ein månad. Deretter reise på ein vekeslang ferie. Kjem så heim
til maskin utan fungerande nett-tilgang. Etter halvannan veke med
tukling gjev eg opp, og reiser på ferie nok ein gong. Etter å ha vore
vekk to veker kjem eg heim og ser at alt fungerer nok ein gong. Meir
forvirrande skal ein leite lenge etter. Eg har ikkje gjort noko. Eitt
eller anna seier meg at det kan vere ein teit ruter som sit framføre meg
og lagar problem, og at denne endeleg har vote starta på nytt medan eg
har vore vekk - finn ikkje noko anna godt svar på dette.

Altså: Case closed, 1500 mails lasta ned. *puh*

--
Jakob Breivik Grimstveit, http://www.grimstveit.no/jakob/, +47 48298152