Re: BSDcon2003, hvem skal med ? (ik' mig :( )

From: Nicolai Petri (none@nicolai--catpipe.net.lh.bsd-dk.dk)
Date: Tue 01 Jul 2003 - 22:55:04 CEST

From: Nicolai Petri <none@nicolai--catpipe.net.lh.bsd-dk.dk>
To: bsd-dk@bsd-dk.dk
Subject: Re: BSDcon2003, hvem skal med ? (ik' mig :( )
Date: Tue, 1 Jul 2003 22:55:04 +0200

Efter den tvivlsomme oplevelse af strejkende bagagefolk til sidste bsdcon i
Amsterdam så må jeg desværre melde afbud da min tålmodighed blev brugt op der
:)
Alternativt kunne det også være fordi jeg teoretisk set burde være blevet far
i går, men coredumpet ser ud til at trække ud. Efter nøje granskning af emnet
har jeg dog konkluderet at de samlede erfaringer viser at coredumping kræver
øvelse og derfor ofte tager længere tid første gang. Dette kan måske være
forklaringen på det manglende objekt.

Kort sagt så springer jeg lige over et års tid, men håber da at vi ses til
næste bsdcon. :)

For dem der har muligheden vil jeg selvf. anbefale turen på det varmeste.

Mvh.
Nicolai Petri
aka CyberDuck@#bsd-dk