Re: MAKEDEV i FreeBSD 5.0

From: michael dreves (none@michael--dreves.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Wed 29 Jan 2003 - 20:46:04 CET

Date: Wed, 29 Jan 2003 20:46:04 +0100
From: michael dreves <none@michael--dreves.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: bsd-dk@bsd-dk.dk
Subject: Re: MAKEDEV i FreeBSD 5.0

On Wed, Jan 29, 2003 at 07:09:59PM +0100, phk@freebsd.org wrote:

>Den er blevet automatiseret i DEVFS af undertegnede, det køre bare
>helt autonomt nu.
>
>--
>Poul-Henning Kamp | UNIX since Zilog Zeus 3.20
>phk@FreeBSD.ORG | TCP/IP since RFC 956
>FreeBSD committer | BSD since 4.3-tahoe
>Never attribute to malice what can adequately be explained by incompetence.

Er der andre - der som jeg - oplever at /dev/dsp pludselig holder op med
at fungere? Jeg oplever at mit lydkort fungere fint efter jeg har bootet
min laptop, men efter ca. 5 minutter siger det klik, og så er der ikke
mere lyd til mig. Ikke noget med device busy, kun tavshed. Kan ikke se
noget i logfiler eller fra konsollen....

-mic

--
michael@dreves.dk
Key fingerprint = 8E06 D29C EFC5 7B9A C5FB EC2F DC74 A106 ED35 857F