innd 2.3.3 hastighedsproblemer

From: Jacob Nielsen (none@jni--isp-admins.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Tue 28 Jan 2003 - 15:08:52 CET

Date: Tue, 28 Jan 2003 15:08:52 +0100
From: Jacob Nielsen <none@jni--isp-admins.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: bsd-dk@bsd-dk.dk
Subject: innd 2.3.3 hastighedsproblemer

Halløj,

Jeg har et problem med hastigheden på min innd 2.3.3.

x# uname -a
FreeBSD x 4.7-STABLE FreeBSD 4.7-STABLE #1: Sun Oct 27 15:47:48 CET 2002 root@x:/usr/src/sys/compile/Kernel,newsreader,ipfw-jni i386
x#

Naar man downloader binaere indlaeg, risikere man at den falder til 10k/sec og springer igen op på 220k/sec (fra 2mbit adsl).
 Det er ikke noget jeg har vaeret udsat for foer :( har koert fint foerhen.

Jeg kan intet se i mine logfiler. Er der nogle som har vaeret udsat for noget lignende? Ingen load på maskinen og en meget taet på standard installtion af innd. Eller maaske nogle som har en anelse om hvor problemet kunne ligge?

// jn