Re: Homebanking og FreeBSD? Nordea

From: Casper Bergenhammer Andersen (none@ca--sophistic.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Mon 27 Jan 2003 - 10:29:10 CET

From: "Casper Bergenhammer Andersen" <none@ca--sophistic.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: <none@bsd-dk--bsd-dk.dk.lh.bsd-dk.dk>
Subject: Re: Homebanking og FreeBSD? Nordea
Date: Mon, 27 Jan 2003 10:29:10 +0100

som

> Nix, det er slut nu. Indtil i fredags kunne du have brugt netscape4.79
> men den går ikke mere, det kan aberne hos BEC nemlig ikke finde ud af.

Nu hvor debatten er i gang kan jeg lige tilføje Nordea til pryglerunden.

Sidste år ringede jeg til Nordea fordi deres java applet ikke ville køre på
FreeBSD med mozilla, en test viste det heller ikke virkede på Linux med
mozilla eller netscape6+. Jeg ringede til support og de sagde at jeg skulle
bruge netscape 4.7x på linux/freebsd. Nordea virker på Windows med mozilla.

Og jeg spurgte hvorfor det ikke virkede på en mozilla på unix og de svarede:
"Af sikkerhedsmæssige årsager, vi beklager". Det giver lyst til bank eller
at skifte fra den.

Men ja det betød at netscape 4.7 endnu ikke kan pensioneres.
De indser det dog forhåbentligt snart.

--
Venligst
Casper bergenhammer Andersen