Re: Homebanking og FreeBSD?

From: Jens Fallesen (none@jens--fallesen.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Sun 26 Jan 2003 - 18:52:31 CET

Date: Sun, 26 Jan 2003 18:52:31 +0100
From: Jens Fallesen <none@jens--fallesen.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: bsd-dk@bsd-dk.dk
Subject: Re: Homebanking og FreeBSD?

Bjarne Wichmann Petersen wrote:

> Hmm... hos mig melder Mozilla: "www.jyskenetbank.dk has received an incorrect
> or unexpected message. Error Code: -12227"

Methinks der er et lokalt problem på din maskine. Jeg kører med en
CVS-build af Mozilla, hvor jeg har lavet et tidligere dokumenteret trick
med at kopiere et par filer ind i plugin-kataloget, så Java fungerer.

Kommer den med det samme, du går på http://www.jyskenetbank.dk/ eller
først efter forsøg på at indtaste CPR-nummer og nøglekortnummer?

Hvis det går galt fra starten, ligner det et SSL-problem. Prøv at slå
TLS fra - det virker nemlig ikke korrekt på den IBM-platform, Jyske Bank
anvender. Tilpas nye version af Mozilla genkender serveren og laver
automatisk en workaround, men lidt ældre versioner krævede, at man slog
TLS fra.

--
Jens Fallesen  <none@jens--fallesen.dk.lh.bsd-dk.dk>                                   O-
Hedegaardsvej 41 st th, 2300 Copenhagen S, Denmark