htaccess php variabler

From: Lars Rasmussen (none@bailey--sprit.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Sun 19 Jan 2003 - 03:20:43 CET

From: "Lars Rasmussen" <none@bailey--sprit.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: <none@bsd-dk--bsd-dk.dk.lh.bsd-dk.dk>
Subject: htaccess php variabler
Date: Sun, 19 Jan 2003 03:20:43 +0100

Hej Alle,

Så har jeg endnu en gang brug for jeres hjælp!

Jeg har et virtual site kørende på min box, det kører også fint nok,
sammen med php og mysql. Men når jeg smider min .htaccess fil op der
ingeholder:

#########################
php_value include_path .:/home/sites/local/inc
php_value auto_prepend_file includes.inc
php_value register_globals on
#########################

Jeg har prøvet at ændre i min httpd.conf
###########snip############
<Directory “/home/sites/local/”>
Options All
AllowOverride All
Order allow, deny
Allow from all
</Directory>
Jeg har ledt på:
http://www.apacheweek.com
Samt på den generelle BSD liste, og jeg kan bare ikke finde noget om
lige dette.
Selve .htaccess filen fejler intet da den virker hos på min ISP’s server
(DHT) men de har ikke lyst til at hjælpe med det (forståeligt nok)

Jeg takker mange gange på forhånd og håber at en af jer professionelle
vil hjælpe mig.

-Lars Rasmussen