Re: Endelig noget om et kørende system (og pf.conf).

From: Thomas Alexander Frederiksen (none@thomasaf--mail.tele.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Sun 19 Jan 2003 - 00:18:24 CET

From: Thomas Alexander Frederiksen <none@thomasaf--mail.tele.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: bsd-dk@bsd-dk.dk
Subject: Re: Endelig noget om et kørende system (og pf.conf).
Date: Sun, 19 Jan 2003 00:18:24 +0100

Lørdag den 18. januar 2003 20:22 skrev Thomas Alexander Frederiksen:

<snip>

> Den lille bærbare dims er pt ude af drift, og har i øvrigt ingen
> serielport.
>
> Men et langt kabel og den stationære kan vel gøre :-)

Det blev ikke nødvendigt, og jeg er nu klar til at lade BSD-boksen tage alle
de tæsk den vil få ved fuld nat fra routeren, men...

Jeg mangler et eller andet der kan holde øje med mine porte og logfiler, jeg
sidder lige nu og læser lidt om portsentry/logcheck, men vil da lige høre om
der er nogle bedre foreslag inden jeg kaster mig ud i det.

--
MVH/Thomas A. Frederiksen
.dk-hierakiet har ikke nok spændende X-headers.