Re: Endnu en umulig install :-)

From: Hack Kampbjorn (none@bsd-dk--hack.kampbjorn.com.lh.bsd-dk.dk)
Date: Fri 10 Jan 2003 - 21:53:23 CET

Date: Fri, 10 Jan 2003 21:53:23 +0100
From: Hack Kampbjorn <none@bsd-dk--hack.kampbjorn.com.lh.bsd-dk.dk>
To: bsd-dk@bsd-dk.dk
Subject: Re: Endnu en umulig install :-)

Peter Makholm wrote:

> Du kunne prøve at bruge grub som bootloader. Den burde være mere
> designet til at kunne boote andet end linux.

GRUB skulle have problemer med OpenBSD men ikke FreeBSD.
Der findes en gammel patch til at understøtte Open, som en "hacker" har
  opdateret så han kan boot OpenBSD "diskless" (via PXE) på en i386.
http://www.slackwerks.com/the-crew/arete/soekris/diskless.html

--
Med venlig hilsen / Kind regards

Hack Kampbjørn