(no subject)

From: Christer Gundersen (none@dtun3z--online.no.lh.bsd-dk.dk)
Date: Tue 07 Jan 2003 - 15:22:29 CET

From: Christer Gundersen <none@dtun3z--online.no.lh.bsd-dk.dk>
To: bsd-dk@bsd-dk.dk
Date: 07 Jan 2003 15:22:29 +0100

Problem:

Jeg har en HP Deskjet 845c med USB tilkobling, og denne vil jeg gjerne
ha på min FreeBSD maskin. Denne maskinen skal være en printerserver for
to windows bokser, og en annen freebsd boks,

Løsning:
Bruker rettledningen på http://www.freebsddiary.org/cups.php

Problem som gjenstår:
Jeg får skrevet ut en test side i fra cups`s sitt webinterface. Denne
ser fin ut, men når jeg prøver å skrive ut en textfil med lpr kommer
bare rare tegn ut.
Samba vil heller ikke bruke skriveren. I Windows får jeg bare beskjed om
"Access denied, unable to connect"

noen tips?
(forøvrig så er samba kompilert med cups støtte)

--
Med Vennlig Hilsen / Best regards
Christer Gundersen / dizzy tun3Z