Re: Quickpoll - deltag med din stemme !

From: Ole Guldberg Jensen (none@ole_guldberg--mail.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Sat 04 Jan 2003 - 14:10:50 CET

Date: Sat, 04 Jan 2003 14:10:50 +0100
From: Ole Guldberg Jensen <none@ole_guldberg--mail.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: bsd-dk@bsd-dk.dk
Subject: Re: Quickpoll - deltag med din stemme !

Morten Seeberg wrote:

> Så ville de jo alle sammen køre FreeBSD 2.2, den virker, den er stabil den
> eneste grund til at opgradere er jo ny funktionalitet, og det er nogen jo
> ikke interesseret i :)

Hvordan skaber [] en ny funktionalitet, der ikke er forvejen? Analogier
stinker - min egen er den (sikkert) den ringeste :)

/me gider ikke at sloges om [], så ovenstående var blot et udtryk for at
_jeg_ ikke får noget ud af at der bliver indført []. Andre har det
tydeligvist anderledes - fint :)

De bedste hilsner

/ole_guldberg