Re: Trend VirusWall paa FreeBSD

From: Henrik Andersen (none@hem--hamster.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Wed 17 Dec 2003 - 22:56:40 CET

Date: Wed, 17 Dec 2003 22:56:40 +0100
From: Henrik Andersen <none@hem--hamster.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: bsd-dk@bsd-dk.dk
Subject: Re: Trend VirusWall paa FreeBSD

On Wed, Dec 17, 2003 at 08:07:16PM +0100, Michael L. Hostbaek wrote:

> Er der nogen der har erfaringer med at afvikle Trends VirusWall paa
> FreeBSD under linux emulering ?

Ret gode erfaringer, jeg bruger alt funktionaliteten i VirusWall'en.

> Hvis ja, findes der nogle howto's eller how-not-to's - da det ser ud som
> om at der skal tweakes en del..

Ikke hvad jeg kender til, kan dog godt kigge på det ved næste
opgradering / installation.

Der kan tweakes en del, og dertil er deres medfølgende web gui fin, men
man lærer efterhånden hvordan dens .ini-filer (ja korrekt læst)
fungerer.

Samt så er der flere ting i 3.7 som ikke bare fungerer out of the boks
bla. status afsendelse via mails, de har her lavet deres egen smtp
daemon, som ikke virker under linux emuleringen (har ikke undersøgt
nærmere).

/Hemster