SV: Postfix m/ mysql på FreeBSD

From: Niels Wahlgreen Kristiansen (none@nwk--scandius.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Wed 10 Dec 2003 - 11:49:34 CET

Subject: SV: Postfix m/ mysql på FreeBSD
Date: Wed, 10 Dec 2003 11:49:34 +0100
From: "Niels Wahlgreen Kristiansen" <none@nwk--scandius.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: <none@bsd-dk--bsd-dk.dk.lh.bsd-dk.dk>

postfix-1.1.11,1 < needs updating (port has 2.0.16,1)

Det ser ud som om jeg bør opgradere postfix :) Men kan jeg være sikker på at den nye version ikke bruger et andet format af konfigurationsfiler - Nu tænker jeg generelt og ikke kun postfix, det ser ud som om jeg har en hel del andre programmer som skal opdateres.

Med venlig hilsen / Best regards

Niels