Re: Grafikkort til dual head

From: Anders Soendergaard (none@anders.soendergaard--nokia.com.lh.bsd-dk.dk)
Date: Mon 08 Dec 2003 - 09:00:28 CET

Subject: Re: Grafikkort til dual head
From: Anders Soendergaard <none@anders.soendergaard--nokia.com.lh.bsd-dk.dk>
To: bsd-dk@bsd-dk.dk
Date: Mon, 08 Dec 2003 09:00:28 +0100

On Mon, 2003-12-08 at 08:47, ext Phil Regnauld wrote:
> Typisk bedre en Nvidia. ATI leverer kildekode, det gør Nvidia ikke.
Really? Det var jeg ikke klar over. Det kunne være at jeg skulle
prøve sådan et kort næste gang.

Retfærdigvis skal det siges at Nvidia leverer native Linux og FreeBSD
drivere, som performancemæssigt fungerer ret godt. Det tog lidt tid
og en del skriverier med opfordringer, men nu er deres FreeBSD driver
"næsten" lige så ofte opdateret som deres Linux.

Det er selvfølgelig ikke lige så godt som at levere kildekode, men
der er dog en udemærket signalværdi i, at en grafikkort-mastodont
officielt supporterer FreeBSD.

--
/Anders