Re: WLAN kort?

From: Morten Liebach (none@m--mongers.org.lh.bsd-dk.dk)
Date: Sun 07 Dec 2003 - 13:13:43 CET

Date: Sun, 7 Dec 2003 13:12:43 +0059
From: Morten Liebach <none@m--mongers.org.lh.bsd-dk.dk>
To: bsd-dk@bsd-dk.dk
Subject: Re: WLAN kort?

On 2003-12-07 12:48:45 +0100, Christian Laursen wrote:

> Det gør mit også.
>
> Hvad er der, der angiveligt ikke skulle virke?

Jeg kan ikke teste lige nu, og jeg kan heller ikke finde den
webside/mailinglistemail jeg fandt om det for et par måneder siden. Så
hvis der er to der kan få det til at virke og jeg bare ikke kan er det
nok bare mig der tager fejl. :-)

Måske det bare er mine stoffer der ikke virker godt nok. Det kunne være
jeg skulle lære at drikke kaffe i stedet for te. Og jeg har fået
Chokolade i dag, det kendte Peter Plys mærke.

Med venlig hilsen
                                 Morten

--
         Morten Liebach <none@m--mongers.org.lh.bsd-dk.dk> - http://m.mongers.org/