Re: /tmp ikke stor nok

From: Michael Knudsen (none@e--molioner.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Sun 07 Dec 2003 - 01:44:38 CET

Date: Sun, 7 Dec 2003 01:44:38 +0100
From: Michael Knudsen <none@e--molioner.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: bsd-dk@bsd-dk.dk
Subject: Re: /tmp ikke stor nok

Quoting Torben Sørensen (tos@tinx.dk):
> Min tmp partition er på 256MB og den vil jeg så gerne udvide med 1GB...
> Jeg har 40GB til /usr partitionen.... kan man inddrage noget af den??? Hvis
> ja... hvordan??

Kan du ikke lave en fil under /usr, som du bruger vnconfig?

     vnconfig - configure vnode disks for file swapping or pseudo file systems

Alternativt kan du maaske saette TMPDIR til noget fornuftigt, eller, som
Phil siger, symlinke /tmp til noget andet.

Mvh. Michael.

--
There is no place I can go, there is no way I can hide.
It feels like it keeps coming from the inside.