WLAN kort?

From: Ronni Jørgensen (none@rhj_mail--rhj.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Fri 05 Dec 2003 - 08:22:28 CET

Date: Fri, 5 Dec 2003 08:22:28 +0100 (CET)
Subject: WLAN kort?
From: Ronni Jørgensen <none@rhj_mail--rhj.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: bsd-dk@bsd-dk.dk

Hej dav,

Jeg vil igang med noget wlan på min freebsd 4.9 server. Men jeg kan ikke
helt finde ud af hvad netkort der er undersøttet. Har læst "Hardware
Notes" på freebsd.org , men jeg syntes ikke rigtig at jeg kan finde nogen
af de netkort nogen steder. Jeg har fundet et D-Link DWL-510 PCI til 214
kr hos microlan.dk - men er den undersøttet? Det må også meget gerne være
et miniPCI kort hvis der er nogen der ved hvor man kan få sådan et henne?

Mvh
Ronni Jørgensen