Re: om ksh over vi-editoren mod religionskrig...

From: Anders S. Jensen (none@doozer--freakout.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Tue 02 Dec 2003 - 14:26:32 CET

Date: Tue, 2 Dec 2003 14:26:32 +0100
From: "Anders S. Jensen" <none@doozer--freakout.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: bsd-dk@bsd-dk.dk
Subject: Re: om ksh over vi-editoren mod religionskrig...

On Tue, Dec 02, 2003 at 02:19:54PM +0100, Michael Knudsen wisely wrote:

> Det var derfor, jeg proevede at komme med et andet argument, end at vi
> er en bedre editor.

Bevares, læg nu ikke mere i det end som så. Jeg satte en ';-)' i enden
for at man ikke skulle tage det alt for seriøst.
vi-editoren har været sin ejen vægt værd i guld for mig, og hvis jeg
kan bidrage til at den kan være det for andre, gør jeg gerne lidt reklame.

Det kan alle mulige andre editorer da også være. Tag nu 'ed' fx.... ;))

--
Mvh,

Anders S. Jensen