Re: Nyhedsbrev 002

From: Michael Knudsen (none@e--molioner.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Tue 02 Dec 2003 - 00:25:17 CET

Date: Tue, 2 Dec 2003 00:25:17 +0100
From: Michael Knudsen <none@e--molioner.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: bsd-dk@bsd-dk.dk
Subject: Re: Nyhedsbrev 002

> Vi skal derfor have debatteret om:
>
> * Hvad vi skal bruge vores BSD-DK stand til.
> * Hvilke BoF's ville være interessante, og hvem vil kunne være leder af dem.

Personligt ville noget omkring backuploesninger til forskellige systemer
(laptop, desktop og server) vaere noget, jeg gerne ville hoere om. En
hurtig forespoergsel paa IRC viste, at jeg vist ikke er ene om dette.
Jeg har tit lavet noget med tar, ssh etc., men der er sikkert folk, der
har andre setups. Desuden passer forskellige backuploesninger
formodentlig bedst til forskellige systemer/miljoer.

Hvad siger I andre til dette?

--
<soaplove> reverse: yah, totallu.
<soaplove> Looks like some of my y fell off in transit. TCP sucks.