cvsup får ikke forbindelse

From: Allan Jensen (none@unik1971--hotmail.com.lh.bsd-dk.dk)
Date: Fri 29 Aug 2003 - 13:26:11 CEST

From: "Allan Jensen" <none@unik1971--hotmail.com.lh.bsd-dk.dk>
To: bsd-dk@bsd-dk.dk
Subject: cvsup får ikke forbindelse
Date: Fri, 29 Aug 2003 11:26:11 +0000

Hejsa

Jeg sidder iøjeblikket på mit arbejde, hvor jeg er igang med at sætte en
test-BSD server op.
(Der er ikke installeret andre BSD servere i firmaet)

Jeg vil gerne opdatere ports træet og jeg køre derfor følgende kommandoer:

# cd /usr/local/bin
# ./cvsup -g -L 2 /root/ports-supfile

Den skriver så:

Parsing supfile "/root/ports-supfile"
Connecting to cvsup.dk.FreeBSD.org
Cannot connect to cvsup.dk.FreeBSD.org: Connection refused
Will retry at 13:13:35

Min ports-subfile ser således ud:

*default host=cvsup.dk.FreeBSD.org
*default base=/usr
*default prefix=/usr
*default release=cvs tag=.
*default delete use-rel-suffix

Jeg har prøvet at køre samme kommando hjemme hos mig selv remote fra via MS
Windows programmet "Putty" og der kører den fint.

Jeg har også installeret apache via ports på maskinen og der gik den ud og
downloadede det den havde brug for, så der er forbindelse til internettet.

Jeg tror der er lukket noget i firmaets firewall. Men hvad. Hvad kræver
cvsup, at have åben i firewall'en?

Mvh.

Allan.

Få gode tilbud direkte i din mailbox http://jatak.msn.dk