Re: www.nordicos.dk <-- BSD mangler

From: Michael Knudsen (none@e--molioner.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Thu 28 Aug 2003 - 17:20:35 CEST

Date: Thu, 28 Aug 2003 17:20:35 +0200
From: Michael Knudsen <none@e--molioner.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: bsd-dk@bsd-dk.dk
Subject: Re: www.nordicos.dk <-- BSD mangler

Quoting Anders S. Jensen (doozer@freakout.dk):
> ...og noget DNS og noget HTML?
> Eller er det bare mig der ikke kan se den? Hverken fra arbejde eller hjemme.

Der er noget galt med sitet. Proev at reloade nogle gange, det `virker'
herfra.

Det er vist det, der hoerer under kategorien `OS popsite'. Det kender
kun til linux, apache, php, mozilla, mysql, gimp og de andre medienavne.
Det er selvfoeligelig et godt argument for at faa noget BSD derpaa, hvis
kendskabet skal spredes.

--
There is no place I can go, there is no way I can hide.
It feels like it keeps coming from the inside.