Re: Mysql client

From: Erwin Lansing (none@erwin--lansing.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Wed 27 Aug 2003 - 15:40:53 CEST

Date: Wed, 27 Aug 2003 15:40:53 +0200
From: Erwin Lansing <none@erwin--lansing.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: bsd-dk@bsd-dk.dk
Subject: Re: Mysql client

http://usenet.dk/netikette/citatteknik.html , tak.

> *----------------------------------------------------------------*
> | Soeren Straarup Mobile: +45 20 27 62 44 |
> | FreeBSD wannabe since 2.2.6-R http://xforce.dk |
> | Also running OpenBSD and NetBSD aka OZ2DAK aka Xride |

Der er lige blevet tilføjet MySQL variabler i portssystemet. Jeg har
ikke leget med det endnu, men du kan prøve at sætte USE_MYSQL og
WITH_MYSQL_VER=40 i stedet for den eksplicite dependency på
mysql-client. Men prøv en testmaskine først som Søren siger :-)

--
Erwin Lansing      (,-.`._,'(       |\`-/|    erwin@lansing.dk