Re: Indkaldelse til generalforsamling i BSD-DK 28/8.

From: Henrik Lund Kramshøj (none@hlk--kramse.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Tue 26 Aug 2003 - 23:25:29 CEST

Date: Tue, 26 Aug 2003 23:25:29 +0200
Subject: Re: Indkaldelse til generalforsamling i BSD-DK 28/8.
From: Henrik Lund Kramshøj <none@hlk--kramse.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: bsd-dk@bsd-dk.dk

On tirsdag, aug 26, 2003, at 21:40 Europe/Copenhagen, Alex Holst wrote:

> Quoting Morten Liebach (m@mongers.org):

> Det er begge gode egenskaber. Den tager jeg.
>
> Vil bevaege mig hen mod Cafe Comma naar jeg bliver "fritstillet" kl 16.
> Folk maa gerne skrive hvornaar de regner med at dukke op saaa jeg kan
> estimere hvor meget laesestof jeg skal tage med.
Eftersom det er MEGET tæt på børnehaven vil vi (søn og mig) kigge forbi
til en cola - så kan vi underholde dig lidt indtil der kommer mere
fornuftige
folk, øhh undskyld til de andre hoveder kommer

Så vi er der nok deromkring ca. nogenlunde ved den tid hvor du måske er
i nærheden

Vi ses

Henrik

--
Henrik Lund Kramshøj, cand.scient, CISSP
e-mail: hlk@security6.net, tlf: 2026 6000