Re: portupgrade problemer

From: Claus Guttesen (none@cguttesen--yahoo.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Mon 25 Aug 2003 - 20:03:44 CEST

Date: Mon, 25 Aug 2003 20:03:44 +0200 (CEST)
From: Claus Guttesen <none@cguttesen--yahoo.dk.lh.bsd-dk.dk>
Subject: Re: portupgrade problemer
To: bsd-dk@bsd-dk.dk

Hej.

> Stale dependency: mod_php4-4.3.3.r4,1 -->
> apache-1.3.28 -- manually run
> 'pkgdb -F' to fix, or specify -O to force.

På et tidspunkt skal du få spørgsmål om du vil rette
denne pakkes henvisninger.

> pkgdb -F
> ---> Checking the package registry database
> Missing origin: bsdpan-DB_File-1.806
> -> Ignored. (the package is held; specify -f to
> force)
> Hvad betyder det? Og ikke mindst.. Hvordan

Disse kommer nok af at du har installeret pakker inde
fra en perl-shell. Passer det?

Så det er næppe så "farligt". Jeg har samme ting på
min mail-server med et antivirus-program som kom som
en .pkg-fil.

Hilsen
Claus

Yahoo! Mail (http://dk.mail.yahoo.com) - Gratis: 6 MB lagerplads, spamfilter og virusscan