Re: Access Controls i Squid

From: Kim Nielsen (none@kn--insecurity.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Sun 17 Aug 2003 - 12:57:49 CEST

Subject: Re: Access Controls i Squid
From: Kim Nielsen <none@kn--insecurity.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: bsd-dk@bsd-dk.dk
Date: 17 Aug 2003 12:57:49 +0200

On Sat, 2003-08-16 at 20:39, Allan Jensen wrote:
> Problemet er, at jeg ikke ved hvordan man konfigurerer squid p en s
> specifik mde. Det synes jeg ellers at det fremgr ret tydeligt af min
> beskrivelse. Hvis ikke, s m jeg beskrive det endnu mere specifikt.

Jeg tror at det Alex prøvede at sige var at via google
(http://www.google.dk/search?q=squid+access+control) finder du tonsvis
af relevante artikler om lige netop dit problem.

feks http://squid-docs.sourceforge.net/latest/html/x1396.html

ACL'erne virker både med netmasker og CIDR så det skulle ikke være noget
problem at sætte op :-)

Mvh
Kim