Re: Wireless 3com og BSD

From: Henrik Lund Kramshøj (none@hlk--kramse.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Tue 05 Aug 2003 - 23:52:33 CEST

Date: Tue, 5 Aug 2003 23:52:33 +0200
Subject: Re: Wireless 3com og BSD
From: Henrik Lund Kramshøj <none@hlk--kramse.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: bsd-dk@bsd-dk.dk

Hejsa

On tirsdag, aug 5, 2003, at 14:53 Europe/Copenhagen, Daniel Bahl wrote:

> [...]
> 3Com på
> BSD.
>
> Det lykkedes mig at finde følgende:
>
> 3Com 11 Mbps Wireless LAN OfficeConnect PC Card:
> (Linux only - it's not supported in FreeBSD yet)
>
> Denne informationer er dog nogle måneder gammel, så derfor valgte jeg
> at
> kigge på den nyeste FreeBSD 5.1 ?
>
> Liste over kompatible wireless netcards:
> http://www.freebsd.org/releases/5.1R/hardware-i386.html#AEN1683
>
> Eneste nævnte 3com kort er: 3COM 3crwe737A AirConnect Wireless LAN PC

Jeg kan så lige tilføje at mit 3Com AirConnect 3CRWE777A-E1 PCI kort
virker strålende
under OpenBSD som base station, hostap mode

Der står ligeledes nogle flere på:
http://www.batmule.dk/BSD-DK/BSD-DK_FAQ.txt

og det ville være rart med flere måske?

Mvh

Henrik

--
Henrik Lund Kramshøj, cand.scient, CISSP
e-mail: hlk@security6.net, tlf: 2026 6000