FreeBSD 5.1 på bærbar: temp < 56

From: Torben Sørensen (none@ts--interactive.as.lh.bsd-dk.dk)
Date: Mon 04 Aug 2003 - 09:10:52 CEST

To: bsd-dk@bsd-dk.dk
Subject: FreeBSD 5.1 på bærbar: temp < 56
From: "Torben Sørensen" <none@ts--interactive.as.lh.bsd-dk.dk>
Date: Mon, 4 Aug 2003 09:10:52 +0200

Hej folks

Jeg har en Compaq Armada m700 som jeg gerne vil installere FBSD 5.1 på.
Derfor downloadede jeg for et stykke tid siden ISO'erne fra
www.freebsd.org og brændte dem.
Når jeg jeg booter på CD'erne, går det fint et stykke tid, hvorefter der
kommer noget med "CD-ROM temp. større end de tilladte 56 grader...bla bla
bla" og jeg kan komme videre.
Hvis jeg slukker maskinen og stiller den oven på air conditionen i 10 min
og prøver igen, får jeg samme besked - bare med 30 grader...

Hvorfor kan jeg ikke installere 5.1 på en bærbar via CD-ROM??

Med venlig hilsen
Torben Sørensen
Web/Domino udvikler
Par No 1 - interactive a|s