RE: Tak for i går

From: Laust S. Jespersen (none@L--ust.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Fri 01 Aug 2003 - 15:02:30 CEST

From: "Laust S. Jespersen" <none@L--ust.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: <none@bsd-dk--bsd-dk.dk.lh.bsd-dk.dk>
Subject: RE: Tak for i går
Date: Fri, 1 Aug 2003 15:02:30 +0200

Hej Anders,
Dine problemer kan skyldes at du sender til de forkerte addresser :)
@freebsd.docproject.dk ikke mail.docproject.dk.

Anyway! - det er super at du gider, og det ville være supercool hvis du
kan lokkes til at hoste cvs :)

Som det er lige nu, er xride gået i gang fra en kant af med kap1.
Christian Døssing er startet på kap10 og er kommet ret langt allerede.
Jeg fedter stadig med pxe artiklen og vi har jo allerede euro
kapitlet. Så på nær de ting er der ellers frit slag ;)

Mvh.
Laust

Med venlig hilsen / Best Regards
Laust Jespersen

http://www.ust.dk
Viking Rule of Acquisition 1: Remember where you beached the long ship