Re: Kalender til BSD

From: Sven Esbjerg (none@esbjerg--xbsd.net.lh.bsd-dk.dk)
Date: Wed 30 Apr 2003 - 20:47:36 CEST

Date: Wed, 30 Apr 2003 20:47:36 +0200
From: Sven Esbjerg <none@esbjerg--xbsd.net.lh.bsd-dk.dk>
To: bsd-dk@bsd-dk.dk
Subject: Re: Kalender til BSD

On Wed, Apr 30, 2003 at 06:50:46PM +0200, Flemming Jacobsen wrote:
> Hvilken kalender applikation skal man bruge?
>
> Jeg er ved at fase min Psion ud, og skal derfor have flyttet min
> kalender til min laptop, men hvad fungerer godt?
>
> Jeg prøvede korganizer på arbejde for et årstid siden, men var
> mildest talt ikke imponeret af dens evne til at lave spunk i sin
> database :-(

Well jeg må indrømme at jeg bruger Evolution på arbejde. Den har kalender,
kontakter, todo-liste, status over vejr og favorit netsteder mv.
Det er der nok er mest betydende for mig er at den kan snakke med Exchange
2000 (og synkronisere med Palm) - under Linux altså.

Den har småfejl, som at man ikke kan slette attachments eller bede den om at
undlade at gemme attachments i sent. Desuden har den lidt problemer med at
visse trådede lister i visse tilfælde. Alt i alt er den rigtig god.
Og så skal jeg lige gøre opmærksom på at den understøtter gpg/pgp direkte.

Mvh.
Sven

--
 Fight Internet Censorship! http://www.eff.org