Print under X11 på Mac OS X

From: Allan Wermuth (none@alw--mailer.dda.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Wed 16 Apr 2003 - 08:08:22 CEST

Date: Wed, 16 Apr 2003 08:08:22 +0200
From: Allan Wermuth <none@alw--mailer.dda.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: bsd-dk@bsd-dk.dk
Subject: Print under X11 på Mac OS X

Hej

Da jeg ved en del af brugerne af denne mailingliste bruger
Mac OS X på deres arbejdsstationer, så vover jeg at stille
spørgsmålet i dette forum.

Jeg har en Apple PowerBook, hvor jeg udover Mac OS X også
har installeret XDarwin, OroborOSX og OpenOffice. Mit pro-
blem er at udprintningen til min USB printer ikke virker
under X11 og dermed heller ikke fra OpenOffice, vim eller
emacs startet fra xterm.

Min printer er en EPSON 42 UX, som er installeret, med de
medfølgende drivere, under selve Mac OS X.

Jeg har "googlet" på nettet for at finde en løsning, men
har ikke rigtig fundet løsningen på mit problem, så nu
prøver jeg her. Jeg vil være taknemmelig, hvis én eller
anden kunne hjælpe med dette problem. Det er ret frustrerende
ikke at kunne udskrive inde fra X11.

/Allan Wermuth