RE:_trafikmåling_snmp

From: Claus Guttesen (none@cguttesen--yahoo.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Wed 09 Apr 2003 - 08:38:26 CEST

Date: Wed, 9 Apr 2003 08:38:26 +0200 (CEST)
From: Claus Guttesen <none@cguttesen--yahoo.dk.lh.bsd-dk.dk>
Subject: RE:_trafikmåling_snmp
To: bsd-dk@bsd-dk.dk

Hej.

> Ucd-snmpd var også mit valg.
> Og sammen med mrtg og cfgmaker er det nemt at lave
> nogle flotte trafikmålinger.

Ditto. Ligger i /usr/ports/net/net-snmp. For at sætte
det op kan du starte med 'snmpconf -g basic_setup'.
Her sætter du bl.a. kontakt-information, snmp- (ver. 1
og 2) -password og (ver. 3) brugernavn som kan
benyttes. Mrtg bruger snmp ver. 2.

Mvh. Claus

Yahoo! Mail (http://dk.mail.yahoo.com) - Gratis: 6 MB lagerplads, spamfilter og virusscan