Re: Problem med make buildworld

From: Flemming Laugaard (none@flemming.laugaard--uni-c.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Wed 02 Apr 2003 - 19:31:42 CEST

Date: Wed, 2 Apr 2003 19:31:42 +0200
From: Flemming Laugaard <none@flemming.laugaard--uni-c.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: bsd-dk@bsd-dk.dk
Subject: Re: Problem med make buildworld

Hejsa

Du er klar over at du har 4.8 kode liggende i dit /usr/src ?
Når du skriver RELENG_4 får du den seneste version af 4.
Lige nu 4.8 rc1-2-3 stykker ;).

> Hmm.....jeg kan ikke få make buildworld til at virke -
>det er sikkert bare mig:

I de fleste tilfælde har du ikke meget indvirkning på selve
processen. Det er normalt CC der har det sidste ord ;)

> 4.6.2-RELEASE FreeBSD 4.6.2-RELEASE

Hvis du vil fortsætte med at køre 4.6 skal du bruge RELENG_4_6 .
Hvis du vil opgradere til 4.7; RELENG_4_7 osv osv ....

Er det et prodiktionssystem, ville jeg nok satse på 4.7, da det er
den seneste stabile.

Jeg kører selv 5.0 på en række systemer. Men jeg er også _ret_
modig ;)

--
Med venlig hilsen
Flemming Laugaard