Re: Hyggemøde på fredag

From: Laust Jespersen (none@l--ust.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Mon 30 Sep 2002 - 11:31:18 CEST

From: "Laust Jespersen" <none@l--ust.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: <none@bsd-dk--bsd-dk.dk.lh.bsd-dk.dk>
Subject: Re: Hyggemøde på fredag
Date: Mon, 30 Sep 2002 11:31:18 +0200

Ja alle er velkomne til hyggemødet på fredag og man dukker bare op.

Hvis man vil mæh ud og spise en Galette først kan man smide mig en mail
eller hive fat i mig på IRC (det er mig der er Logiztik)
så vil jeg sørge for at der bliver bestilt bord. Men! Men! Men! Jeg er nød
til at vide hvor mange jeg skal bestille til
senest Onsdag aften klokken 19 ..

og ellers ses vi bare på The Globe fredag klokken 19 :)
(vi plejer at sidde oppe bagved i "biblioteket" hvis der er plads.)

/Laust