Re: Digital kamera

From: Peter Makholm (none@peter--makholm.net.lh.bsd-dk.dk)
Date: Mon 30 Sep 2002 - 10:13:06 CEST

To: bsd-dk@bsd-dk.dk
Subject: Re: Digital kamera
From: Peter Makholm <none@peter--makholm.net.lh.bsd-dk.dk>
Date: Mon, 30 Sep 2002 10:13:06 +0200

Torben Sørensen <none@tos--tinx.dk.lh.bsd-dk.dk> writes:

> Jeg har et Olympus 860L (1,3Mpx) og vil gerne kunne downloade billederne fra
> kameraet med FreeBSD... Hvad finder der er programmer (consol/gui)???

Nogle kameraer kan bare tilsluttes i computeren og virker som et USB
Mass Storage. Så ligger der et FAT-filsystem på kameraet som man kan
tilgå som et almindeligt filsystem.

Jeg har aldrig prøvet under *BSD eller med et Olympus-kamera, men se
på umass(4) og prøv om det ikke virker.

--
 Peter Makholm     |                                 Wisdom has two parts:
 peter@makholm.net |                           1) having a lot to say, and