Re: grupperejse til BSDCon Europe?

From: Henrik Andersen (none@hem--hamster.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Sat 28 Sep 2002 - 11:30:56 CEST

Date: Sat, 28 Sep 2002 11:30:56 +0200
From: Henrik Andersen <none@hem--hamster.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: bsd-dk@bsd-dk.dk
Subject: Re: grupperejse til BSDCon Europe?

On Sat, Sep 28, 2002 at 10:32:18AM +0200, Jens Fallesen wrote:

> Jeg har netop lige prøvet via et onlinerejsebureau at få en pris. En tur
> med afgang 14/11 kl. 10.15 og hjemrejse den 17/11 kl. 12.25, altså på
> fuldt ud rimelige tidspunkter, kan lige nu bookes til 945 kroner inkl.
> skatter og afgifter. Samme pris med hjemrejse kl. 17.15 den 17/11.
>
> Det er jo også værd at kontakte KLM og SAS og høre dem om mulighed for
> gruppepriser. Det plejer at være en mulighed.

> Måske mig, hvis jeg kan få tid.

Jeg har kigget mere på det med SAS's billigpladser, og deres interface
virker så åbenbart nu ;) Man kan med nu booke pladser til 945kr stks med
afgang hele dagen så en tur til Amsterdam kan f.eks. se ud som følgende:

Udrejse:
Copenhagen - Amsterdam, November 15
07:30 CPH - 09:10 AMS

Hjemrejse:
Amsterdam - Copenhagen, November 17
19:35 AMS - 20:55 CPH

Med disse afgange koster en billet 945,-

Hvis man skal til Tutorials fredag vil man dog med sikkerhed miste den
første, men resten af dagen skulle man kunne nå.
Man er selvfølgelig ikke forhindret I at tage andre afgange, da man
sagtens kan booke fly dagen før om aftenen til samme pris.

Jeg tror så ikke det kan gøres billigere med SAS ;)

Men prøv mulighederne på www.sas.dk, der er følgende afgange torsdag og
fredaf.

   07:30 CPH - 09:10 AMS
   10:15 CPH - 11:40 AMS