Re: FreeBSD alternativ af Exchange - hvilken?

From: Klaus Agnoletti (none@klaus--xenux.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Thu 26 Sep 2002 - 21:56:23 CEST

Subject: Re: FreeBSD alternativ af Exchange - hvilken?
From: Klaus Agnoletti <none@klaus--xenux.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: bsd-dk@bsd-dk.dk
Date: 26 Sep 2002 21:56:23 +0200

> Eller for den sags skyld public folders...

Som sagt - det er en plugin til outlook der gør at den gemmer den slags
oplysninger på serveren i en public imap folder - derudover kan den også
lave backup af brugerens .pst fil

Det er så ca. det jeg ved om den applikation - udover at de også
arbejder på en version der skal fungere som en plugin til evolution - så
bliver det først _rigtigt_ frækt.

/Klaus