BSD/DK hyggemøde Fredag d. 4 Oktober. 19:00 på the Globe.

From: Laust Jespersen (none@l--ust.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Tue 24 Sep 2002 - 14:18:38 CEST

From: "Laust Jespersen" <none@l--ust.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: <none@bsd-dk--bsd-dk.dk.lh.bsd-dk.dk>
Subject: BSD/DK hyggemøde Fredag d. 4 Oktober. 19:00 på the Globe.
Date: Tue, 24 Sep 2002 14:18:38 +0200

English version Further down.

Dansk version:

Hej Alle,
Da jeg er blevet den stolte aftager af den tunge arv efter den forrige hyggemødemester (Anton), er det nu mit job
at stille mig op i offentligheden og proklamere noget i stil med:

Øl på The Globe Fredag den 4. oktober 19:00!
Mere info om The Globe her: http://www.aok.dk/E/V/CPHDK/0004/38/27/

VI er nok nogle stykker der starter aftenen med at gå ud og spise noget. Hvis det er noget man gerne
vil med til, kan man hive fat i enten Ahrimanes eller Logiztik på #BSD-DK på efnet.

English version:

All,
As I have been chosen as the one to lift the proud legacy of our former Hyggemødemester Anton,
it now falls into My balliwick to proclaim:

Beer! Friday the 4th october 19:00 on The Globe.
More info on The Globe here: http://www.aok.dk/E/V/CPHDK/0004/38/27/

There are some of us who'll start the evening by going somewhere to eat, if you'd like to participate
in the dining grab a hold of Ahrimanes or Logiztik on #BSD-DK on efnet.

So be there or be a rectangular thingie!
:-)
/Laust