Re: Kryptering af diske på FreeBSD

From: Mikkel Haugstrup (none@goooobi--hotmail.com.lh.bsd-dk.dk)
Date: Thu 19 Sep 2002 - 14:11:53 CEST

From: "Mikkel Haugstrup" <none@goooobi--hotmail.com.lh.bsd-dk.dk>
To: bsd-dk@bsd-dk.dk
Subject: Re: Kryptering af diske på FreeBSD
Date: Thu, 19 Sep 2002 12:11:53 +0000

>In message <none@F35Hc9ny7BXx4XFKpRc00000441--hotmail.com.lh.bsd-dk.dk>, "Mikkel Haugstrup"
>writes
>:

>FreeBSD -current/5.0 kommer med noget AES baseret så snart jeg får
>det færdigt :-)

Det lyder spændende, har du et link hvor man kan læse om dit
work-in-progress eller kan du kort forklare hvordan det kommer til at virke?
Jeg tænker ikke så meget på hvordan selve krypteringen foregår, men mere
hvordan den forholder sig til systemet og om den er transparent overfor
brugeren.

Bliver der HW understøttelse? Til f.eks kort som Soekris vpn12x1, når disse
bliver understøttet.

Du siger bare til hvis du skal have en til at teste det ; )

/mikkel

MSN Photos is the easiest way to share and print your photos: