Re: Tips & Trix til FreeBSD

From: Daniel Blankensteiner (none@db--traceroute.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Tue 17 Sep 2002 - 11:12:20 CEST

From: "Daniel Blankensteiner" <none@db--traceroute.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: <none@bsd-dk--bsd-dk.dk.lh.bsd-dk.dk>
Subject: Re: Tips & Trix til FreeBSD
Date: Tue, 17 Sep 2002 11:12:20 +0200

----- Original Message -----
From: "Torben Sørensen" <none@ts--interactive.as.lh.bsd-dk.dk>
> Hej folks

Hey hey, så er db på nettet igen, hvor må I dog have savnet mig ;-P
http://www.bsd-dk.dk/#8 har savnet mig kan jeg se, der har jo ikke været
nogen til at fortælle dem at FreeBSD 4.6.2 er den nyeste version, faktisk
udkommer 4.7 snart.

> Jeg arbejder på at lave et lille Tips & Trix forum til FreeBSD og er ved
at
> samle artikler/HOWTOs...

Fedt nok...

>Så hvis der er nogen af jer der kan løse nogle af
> tingene som ikke er beskrevet endnu eller har alternative forslag mv., må
> gerne sende mig det, så skal jeg lægge det på!

Når jeg engang får tid, så vil jeg godt skrive om standard ftp opsætning og
freebsd sikkerhed og performance tips.

mvh
db