Re: Søren S Jense

From: Søren S Jensen (none@ember--cker.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Thu 12 Sep 2002 - 23:49:03 CEST

Date: Thu, 12 Sep 2002 23:49:03 +0200 (Rom, sommertid)
From: "Søren S Jensen" <none@ember--cker.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: <none@bsd-dk--bsd-dk.dk.lh.bsd-dk.dk>
Subject: Re: Søren S Jense

>Hej Søren

hmm det var nu ikke mig der skulle bruge et netkort men tak for infoen

>Jeg tør godt at sige at http://trendnet.dk/home/specs.asp?2 >virker helt
uden
>problemmer under FreeBSD 4.6.2, koster dog lidt mere end >realtek ting.

alle de realtek 8139 kort jeg har haft har virket under freebsd og ALT andet

>Som tilgengæld også er en lortechip...

hvad bygges denne påstand på??

jeg har været meget glade for dem jeg bruger... 3 -4 stykker hist og her
de er billigere og understøttet i næsten alt

til Johnny -

det er samme chipsæt bare forskellige producenter og som Mikkel skriver fås
nogle af dem med en "boot rom sokkel"

alt efter hvor du bor kan du jo bare gå ned og købe et i din lokale pc
forhandler men heroppe (Grenaa) fås de billigere over nettet incl porto

~Søren S Jensen