Online Hjælp

From: Johnny Christensen (none@johnny--starkonline.info.lh.bsd-dk.dk)
Date: Thu 12 Sep 2002 - 00:57:03 CEST

From: Johnny Christensen <none@johnny--starkonline.info.lh.bsd-dk.dk>
To: bsd-dk@bsd-dk.dk
Date: Wed, 11 Sep 2002 15:57:03 -0700
Subject: Online Hjælp

Jeg har fået en idé: er der nogen af jer der vil ofre et par timer på at
hjælpe mig igennem mine problemer, enten over en ICQ eller ligende?

Eller hvis der er en der bor i nærheden af Slagelse, som kunne tænkte sig
at side ved siden af mig og forklarer mig det mens jeg gør det? jeg gir
selvfølgelig kaffe og måske et eller andet beløb hvis det er hvad der
skal til.

Jeg må sige til jer alle at i har været gode til at hjælpe (prøvet på
det)
Og kan ikke huske hvem der sendte den, men linktet (http://defcon1.org/
~chrisw/FreeBSD/SB16-40/sblive-4x.html) til hvordan jeg skulle få SB live
til at virke - mange tak, men jeg er total ny til det her, og går i stå
efter vi MINKERNEL, og har ingen ide om hvordan jeg gør det næste med
IPFIREWALL osv....

Hvis en af jer er villig til at hjælpe over ICQen så skriv lige dit
nummer og hvad tid/dato så skal jeg være der - hvis der er en der vil
hjælpe In real life så skriv lige hvilken dag du havde tænkt dig - jeg er
først hjemme efter kl. 18:00

Johnny