Re: OK: Tips & Trix til FreeBSD

From: Simon L. Nielsen (none@simon--nitro.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Wed 11 Sep 2002 - 09:48:35 CEST

Date: Wed, 11 Sep 2002 09:48:35 +0200
From: "Simon L. Nielsen" <none@simon--nitro.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: bsd-dk@bsd-dk.dk
Subject: Re: OK: Tips & Trix til FreeBSD

On 2002.09.11 08:08:43 +0000, Torben Sørensen wrote:

> Jeg arbejder på at lave et lille Tips & Trix forum til FreeBSD og er ved at
> samle artikler/HOWTOs... Så hvis der er nogen af jer der kan løse nogle af
> tingene som ikke er beskrevet endnu eller har alternative forslag mv., må i
> gerne sende mig det, så skal jeg lægge det på!
Jeg har selv lavet en lille side med lidt FreeBSD tips.. Den er lavet saa jeg
kan sende folk jeg hjaelper med FreeBSD til en side hvor tingene staar istedet
for at paste det over IRC osv. :) Den er ikke saerligt struktureret eller
saerlig stor men det kan da vaere den kan bruges til noget af andre ogsaa...

http://simon.nitro.dk/freebsd-tips.php

--
Simon L. Nielsen