Re: buildworld fejler igenigen :-(

From: Lennart.Sorth@uni-c.dk
Date: Fri 06 Sep 2002 - 08:33:05 CEST

Date: Fri, 06 Sep 2002 08:33:05 +0200
From: Lennart.Sorth@uni-c.dk
To: bsd-dk@bsd-dk.dk
Subject: Re: buildworld fejler igenigen :-(

Jeppe Liisberg wrote:

> køre make buildworld, jeg har installeret en 4.6, cvsuppet og prøvet at køre

erhm, - hvad har du cvsup'et ? - RELENG_4 eller RELENG_4_6 ?

Jeg har ofte snublet i denne relativt nye fortolkning fra cvsup's side -
første gang var vist da jeg pludselig fik en 4.5-RC ved buildworld

RELENG_4 springer over 4.6-RELEASE og hopper direkte til 4.7-prerelease
eller hvad den nu hedder p.t.

En alternativ metode kunne være at hente 4.6.2 install CD'en og lave en
upgrade.

--
Hilsen
Lennart Sorth