Pureftpd paa FreeBSD

From: Martin Allan Jensen (none@bailey--sprit.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Thu 31 Oct 2002 - 19:33:42 CET

From: "Martin Allan Jensen" <none@bailey--sprit.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: <none@bsd-dk--bsd-dk.dk.lh.bsd-dk.dk>
Subject: Pureftpd paa FreeBSD
Date: Thu, 31 Oct 2002 19:33:42 +0100

Hej Allesammen...

Så har jeg brug for hjælp igen.....jeg har installeret PureFTPD med MySQL support og et virker fint...!!

Jeg har nogen sites der ligger hosted, men de forskellige sites kan gå UD af deres hovedbiblotek og gå ind i de andre....og hvis de andre så har kørt eks. chmod 0777 på deres filer kan ALLE gå ind og slette dem.....

Jeg sidder og kikker på pureftpd's dokumentation men kan ikke finde noget om det..... ved nogen af jer hvordan jeg kan løse det ???

På forhånd MANGE TAK!

Med venlig hilsen
Martin A Jensen