Re: Forwarding af host adresser.

From: Rasmus Barfoed (none@rbh--easydata.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Thu 31 Oct 2002 - 17:00:08 CET

Date: Thu, 31 Oct 2002 17:00:08 +0100
Subject: Re: Forwarding af host adresser.
From: Rasmus Barfoed <none@rbh--easydata.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: bsd-dk@bsd-dk.dk

Har været nød til at gøre det samme, også pga. mangel på ip'er..

Og som Christian Laursen skriver kan apache løse problemet.

noget i stil med:

httpd.conf på "OpenBSD firewall"

<VirtualHost *>
   ServerName www.1.dk
   ProxyPass / http://192.168.2.11/
</VirtualHost>
<VirtualHost *>
   ServerName www.2.dk
   ProxyPass / http://192.168.2.12/
</VirtualHost>

Og så skal der selvfølgelig også nogle virtualhots på de enkelte jails,
så de kan hitte ud af hvor/hvad de skal serve når de får requesten.

Har dog ikke nogen ide om hvad det her måtte bibringe af sikkerheds
problemer..

mvh.
Rasmus Barfoed