Re: netværk

From: Mikkel Haugstrup (none@goooobi--hotmail.com.lh.bsd-dk.dk)
Date: Tue 29 Oct 2002 - 23:32:53 CET

From: "Mikkel Haugstrup" <none@goooobi--hotmail.com.lh.bsd-dk.dk>
To: <none@bsd-dk--bsd-dk.dk.lh.bsd-dk.dk>
Subject: Re: netværk
Date: Tue, 29 Oct 2002 23:32:53 +0100

Hvis det kun er internt du har bøvl så prøv at pille routeren af og se om
det hjælper.

Du har både en hub+switch prøv om fejlen er på en af disse. Kabler.

Er det lokalt du bruger imap og ftp? Virker det udefra nettet?

Kører trafikken gennem routeren (traceroute) eller mener du blot den burde
gøre det?

Hvad kører du af services? dhcp, natd, gateway el lign... også på w2k boxen.