Re: Erfaringer med digitalkamera?

From: Jesper Skriver (none@jesper--skriver.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Sun 27 Oct 2002 - 19:00:51 CET

Date: Sun, 27 Oct 2002 19:00:51 +0100
From: Jesper Skriver <none@jesper--skriver.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: bsd-dk@bsd-dk.dk
Subject: Re: Erfaringer med digitalkamera?

On Sun, Oct 27, 2002 at 06:30:51PM +0100, Bjarne Wichmann Petersen wrote:
> Hej!
>
> Jeg er på udkig efter et digitalkamera som skal kunne fungere med FreeBSD
> (via. USB), men har absolut ingen erfaringer med hverken analoge eller
> digitale kameraer.

Et alternativ til USB er at få et kamera med compact flash, og så købe
en compactflash til IDE eller PCMCIA adapter.

Selv har jeg et Canon Digital IXUS med PCMCIA compact flash adaptor

/Jesper

--
Jesper Skriver, jesper(at)skriver(dot)dk  -  CCIE #5456
Senior network engineer @ AS3292, TDC Tele Danmark

One Unix to rule them all, One Resolver to find them, One IP to bring them all and in the zone to bind them.