Newbie OpenBSD - Netkort

From: Brian J. Dyrehauge (none@liste--bjd.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Thu 24 Oct 2002 - 22:59:48 CEST

Date: Thu, 24 Oct 2002 22:59:48 +0200
To: bsd-dk@bsd-dk.dk
From: "Brian J. Dyrehauge" <none@liste--bjd.dk.lh.bsd-dk.dk>
Subject: Newbie OpenBSD - Netkort

Hejsa allesammen!

Jeg har lige installeret OpenBSD for første gang, og er nu lidt på bar bund
da det i det hele taget er første gang jeg beskæftiger mig med BSD.
I min computer har jeg tre netkort, som er samme model, D-Link DFE-538TX,
hvoraf de to er rev. C1 og det sidste er rev. D2.
Det viser sig så under installationen at OpenBSD kun opdager de to af
netkortene, og mangler det ene af de to helt ens netkort.

Er det et problem at netkortene er ens, eller tyder det bare på at der er
en fejl et andet sted?

Med venlig hilsen
Brian J. Dyrehauge