Re: [WAS: Re: Diskplads] brokkehoder

From: Michael Hembo (none@hembo--micron.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Sun 20 Oct 2002 - 19:10:57 CEST

From: "Michael Hembo" <none@hembo--micron.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: <none@bsd-dk--bsd-dk.dk.lh.bsd-dk.dk>
Subject: Re: [WAS: Re: Diskplads] brokkehoder
Date: Sun, 20 Oct 2002 19:10:57 +0200

Hej Sven

Godt ord igen. Jeg regnede egentlig heller ikke med at det var derfor.

Jeg syntes bare at listen er begyndt at bugne med 'mindre interessante' svar på dette og hint. Det er ligesom om folk svarer ud i luften nogle gange i stedet for at læse tråden igennem og se om der allerede er kommet et brugbart svar.

Dette er bl.a. en af årsagerne til at jeg sjældent skriver :-)

Michael