Udskriv til remote printer

From: Torben Sørensen (none@tos--tinx.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Sun 20 Oct 2002 - 15:46:17 CEST

Date: Sun, 20 Oct 2002 15:46:17 +0200
From: Torben Sørensen <none@tos--tinx.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: bsd-dk@bsd-dk.dk
Subject: Udskriv til remote printer

Hej folks

Det driller og driller.... jeg har søgt på nettet om udskrivning til
remote printer, men jeg kan ikke hitte ud af det!

Efter jeg har installeret FreeBSD 4.7, kan jeg ikke udskrive til min
printer (HP Deskjet 890C), som sidder på en anden maskine
(server=FreeBSD 4.5). Printeren er sat op som samba printer og
udskrivning fra MS-Windows virker fint... bare ikke freebsdboxen!

Jeg har installeret samba og Apsfilter og sat den op (på freebsd)...
testparm giver ingen fejl... men der kommer ikke noget ud på printeren!
Udskivning af test side fra Apsfilter, sker heller ikke! Hmmmm

Kan man evt. sætte printeren op på en anden måde eller er der noget jeg
gør forkert...???

/mvh
Torben